Wszystko o e-Commerce w jednym miejscu

Podstawy dropshippingu i full dropshippingu

Podstawowe informacje dotyczące modelu sprzedaży na zasadach Dropshippingu
Jakub Zając
Administrator
Administrator
Posty: 15
Rejestracja: wtorek 26 mar 2019, 08:23

Podstawy dropshippingu i full dropshippingu

Postautor: Jakub Zając » czwartek 04 kwie 2019, 12:16

1. Czym jest Dropshipping?

Dropshipping to nowoczesny model sprzedaży internetowej, której główną ideą jest pośrednictwo sprzedaży towarów pomiędzy hurtownią a klientem, w ramach odpowiedniego marketingu. W technologii dropshipping jeśli klient złoży zamówienie w Twoim sklepie lub na aukcji internetowej, to Ty musisz fizycznie zamówić towar i podać adres wysyłki towaru. W niektórych przypadkach musisz zamówić towar do siebie i dopiero przesłać do klienta. Cała obsługa klienta oraz zwroty i reklamacje są w tym modelu często po Twojej stronie.

2. Jak wygląda technologia FULL DROPSHIPPING w e-Commmerce Automation?

· Klient składa zamówienie w Twoim sklepie internetowym
· System w Twoim sklepie automatycznie przekazuje zamówienie do hurtowni
· Hurtownia wysyła zamówione produkty bezpośrednio do klienta
· Całą obsługą sprzedażową i posprzedażową zajmuje się nasza firma ec-at.com

3. Jakie korzyści płyną z modelu FULL DROPSHIPPING?

· Brak kosztów prowadzenia sklepu (nie musisz posiadać magazynu z towarami)
· Twój sklep jest zintegrowany z bazą magazynową kilku różnych hurtowni, co wpływa na atrakcyjność Twojego asortymentu
· Krótki czas dostawy towaru do klienta, za który odpowiada hurtownia
· Jeżeli klient oglądając Twój sklep, chciał dopytać o szczegóły danego produktu, skontaktuje się bezpośrednio z naszą firmą ec-at.com
· A co jeżeli klient będzie chciał zwrócić zakupiony produkt lub go reklamować ? Również za te czynności odpowiedzialna jest nasza firma ec-at.com
· Wszystkie powyższe korzyści, dostępne są dla Ciebie za darmo w ramach naszej współpracy!

4. Dla kogo przeznaczony jest taki model sprzedaży?

Na podstawie wieloletnich badań rynku e-Commerce, stworzyliśmy system sprzedaży, który dostępny jest w bardzo łatwej formie DLA KAŻDEGO! Już dzisiaj możesz zostać właścicielem własnego sklepu internetowego, nie ponosząc żadnego ryzyka finansowego, ponieważ współpracując z nami NIE MUSISZ ZAKŁADAĆ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ.
· Prowadzisz już własny niewielki biznes i chciałbyś go rozwinąć ?
· Handlujesz sprawdzonymi produktami na allegro, olx, gumtree itp. I chciałbyś spróbować rozwinąć się na większą skalę?
· A może chcesz zarabiać online, ale nie masz żadnego pomysłu jaki towar mógłbyś sprzedawać ?
Wszystkie powyższe pytania, prowadzą do naszej firmy ec-at.com, która ma przygotowane dla Ciebie konkretne rozwiązania!

5. Co należy do Twoich zadań pracując na modelu FULL DROPSHIPPING e-Commerce Automation?
Twoje działania powinny skupiać się na pozyskaniu jak największej liczby klientów, a następnie przekonania ich różnymi kanałami, że warto dokonać zakupów w Twoim sklepie.
Kluczem sukcesu, który leży w Twoich rękach jest REKLAMA

NAJCZĘSTSZE PYTANIA ZWIĄZANE Z MODELEM FULL DROPSHIPPING W E-COMMERCE AUTOMATION

1. Na czym polega współpraca z firmą ec-at.com w modelu full dropshipping?

Zasada jest prosta: my dostarczamy Ci narzędzie w postaci e-sklepu zintegrowanego z wieloma hurtowniami na terenie całej Polski, który sami obsługujemy (zapytania klientów, zwroty, reklamacje etc.), a Twoim zadaniem jest aktywna promocja sklepu celem zdobycia szerokiej grupy docelowej klientów.

2. Kto podpisuje umowę z hurtownią na usługę dropshipping?

My jako firma bezpośrednio współpracujemy z hurtowniami i to my podpisujemy z Nimi umowy dropshippingowe. Taka forma współpracy jest dla Ciebie najlepsza, ponieważ hurtownie udostępniają takie funkcje za odpowiednią opłatą, która w tym modelu całkowicie Cię omija.

3. Ile kosztuje usługa dropshipping w hurtowni?

Koszt wykonania integracji i opłaty abonamentowej za dropshipping jakie nalicza sobie każda hurtownia wynosi około 100 zł netto/miesiąc. Jeżeli przykładowo chciałbyś mieć integrację z trzema różnymi hurtowniami, to Twój stały koszt jaki musiałbyś zapłacić za obsługę wynosiłby ok. 300 zł netto/miesiąc. Dzięki naszemu rozwiązaniu nie musisz się martwić o koszty związane z pozyskaniem hurtowni.

4. Kto w modelu dropshipping wystawia paragon dla klienta?

Nasza firma wystawia fakturę imienną lub firmową natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty na konto i przesyła ją elektronicznie na e-maila do klienta.

5. Jaki jest czas wysyłki towaru w modelu dropshipping?

Zamówienie, które złożył klient jest przekazywane przez nasz system automatycznie do hurtowni, dlatego obsługa zamówienia jest natychmiastowa. Czas wysyłki towaru zależy tylko i wyłącznie od firmy transportowej z jaką dana hurtownia ma podpisaną umowę. Zakładany czas to 1-3 dni robocze.

6. Czy można negocjować ceny produktów z hurtowniami?

Oczywiście, że tak. Ceny zawsze można negocjować wraz z czasem trwania współpracy lub po spełnieniu programu lojalnościowego. Za wszystkie negocjacje z hurtowniami odpowiedzialna jest nasza firma et-ac.com.

7. Co jeśli mam ten sam towar w różnych cenach z dwóch różnych hurtowni?

To bardzo częsty przypadek, że różne hurtownie dysponują tym samym produktem w różnej cenie. W takiej sytuacji powinieneś ręcznie usunąć 1 z tych produktów, względem własnego uznania czy cena powinna zostać droższa czy tańsza.

8. Kto płaci za przesyłkę, kiedy klient zakupi u mnie na stronie kilka różnych produktów, z kilku różnych hurtowni?

W koszyku zakupowym klient będzie widział łączną cenę za przesyłkę, która zostanie wygenerowana po dodaniu do niego kilku przedmiotów z różnych hurtowni.

9. Jak wyglądają zwroty i reklamacje w modelu full dropshipping?

Zarówno zwroty jak i reklamacje są obsługiwane przez naszą firmę. Ty osobiście nie otrzymujesz do rąk żadnego towaru, który wychodzi lub wraca do sklepu.

10. Komu płaci klient, który dokonał zakupów w moim e-sklepie?

Klient za pośrednictwem sposobu płatności, które są zamieszczone na panelu sprzedażowym, opłaca dane zamówienie przelewając środki bezpośrednio na konto naszej firmy. Na Twoim koncie natomiast zapisane są wszystkie transakcje i ich rozliczenia. Pamiętaj, że w każdej chwili masz możliwość wystawienia faktury i wypłacenia swojego zysku.

11. Jak wygląda obsługa sprzedażowa moich Klientów przez firmę ec-at.com?

Nasza firma kompleksowo obsługuje Twój sklep poprzez stały kontakt z klientem. Wszelkie zapytania o preferencje, parametry danego produktu oraz termin dostawy – klient kieruje do nas. Dzięki temu Ty masz czas na skuteczną reklamę swojego sklepu w mediach i na portalach społecznościowych.

12. Jak wygląda obsługa posprzedażowa moich Klientów przez firmę ec-at.com?

Zakupy w Internecie często wiążą się ze zwrotami, za które Ty nie odpowiadasz. Gdybyś prowadził firmę i zaopatrywał się w danej hurtowni, a następnie sprzedał ich produkt w sieci dla klienta detalicznego, który wróciłby jako zwrot to w większości przypadków nie mógłbyś już tego produktu zwrócić do hurtowni, w której go kupiłeś. Tym sposobem Twój stan magazynowy mógłby się powiększać każdego dnia, a Ty mroził byś środki zamiast inwestować. Podobnie jest w przypadkach reklamacji, gdzie zdarzają się uszkodzenia z winy producenta lub uszkodzenia mechaniczne. Cały ten proces i obsługa leżą po naszej stronie. Ty wciąż możesz się zająć tylko własnym marketingiem.

PYTANIA O MARKETING

13. Co należy do moich zadań jeżeli chciałbym z Wami współpracować?

Twoim głównym zadaniem jest promocja i reklama własnego sklepu. My dajemy Ci gotowe rozwiązania, a także obsługujemy Twoich klientów dbając o to, aby do Ciebie wracali z uśmiechem na twarzy. Ty w tym czasie powinieneś szukać nowych miejsc w sieci, w których będziesz mógł opowiedzieć o swoich produktach, takich jak portale społecznościowe, blogi, fora, platformy VOD z prezentacjami, itp. Pamiętaj, że im bardziej kreatywny będziesz, tym większe osiągniesz zyski. Obserwuj swoją konkurencję, zadbaj o wizualną szatę graficzną swojej strony, o treści w niej zawarte, które będą ją pozycjonować w wyszukiwarce.

14. Kto ustala ceny towarów, które widnieją w moim e-sklepie w modelu full dropshipping?

Ceny, które widnieją na Twojej stronie to finalne ceny brutto oferowane klientowi. Cena ta składa się z ceny za jaką kupiliśmy towar w hurtowni + uwzględniony jest w niej również Twój zysk na sprzedaży.

15. Czy mogę zaoferować swoim klientom bony rabatowe?

Tak, oczywiście że możesz przygotować dla swoich klientów rabaty, okazje cenowe czy promocje! Nawet powinieneś to zrobić, aby zachęcić klienta do swojej oferty.

16. Czy mogę zaoferować swoim klientom programy lojalnościowe?

Oczywiście, że tak! Możesz stworzyć swój własny system lojalnościowy lub skorzystać z naszego, który został skonfigurowany tak, aby przynosić korzyści finansowe również dla Ciebie.

17. Czy warto chwalić się znajomym, że znalazłem dochodową formę biznesu bez ryzyka i zakładania działalności gospodarczej ?

Oczywiście, że tak! Wszystkim znane jest powiedzenie, że sąsiad nie może mieć lepiej od nas samych i my to szanujemy, ale w tym modelu współpracy będzie nam się bardzo opłacało poinformować jak największą liczbę osób, ponieważ przygotowaliśmy dla Was linki partnerskie, które zaprocentują. A to oznacza, że jeżeli ktoś zrobi pierwszy u Ciebie zakupy a później pójdzie do sąsiada, to Ty również otrzymasz z tego prowizję! Czyli finalnie sąsiad nigdy nie będzie miał lepiej.

18. Czy sam mogę wybrać towar, który będzie znajdował się w mojej ofercie sprzedażowej?

Otwierając dany sklep od podstaw lub kupując gotowy sprzęt, sam wybierasz kategorie np. dziecko -> foteliki samochodowe, ale asortyment jest dobierany losowo z wielu różnych hurtowni, po to aby maksymalnie urozmaicić Twoją ofertę sprzedażową. Jeżeli korzystamy tylko z 1 hurtowni, to nie zrobilibyśmy niczego więcej niż sklep, który już działa i ma te same produkty, które powielamy.

19. Czy w trakcie prowadzenia sklepu, mogę rozbudowywać swój sklep o nowe narzędzia marketingowe?

Oczywiście, w każdej chwili możesz swój sklep rozbudować kupując nowe produkty marketingowe, powodujące większą rozpoznawalność w Internecie. Na podstawie raportów i analiz, które dostarczy Ci nasz system będziesz mógł sam zauważyć jakie ruchy w danym momencie będą Ci najbardziej potrzebne. Zawsze możesz też skorzystać z naszej wiedzy

20. Czy moi klienci mogą umieszczać na mojej stronie recenzje lub komentarze do danego produktu?

Dzięki naszej profesjonalnej platformie sklepowej jaką jest PrestaShop, Twoi klienci mają możliwość zostawiania komentarzy pod danymi produktami. Dzięki takiej wymianie informacji i opinii zbudujesz swoją wiarygodność na rynku.

21. Jak promować się w Internecie, aby moja oferta była najlepsza?

Aby odpowiedzieć na to pytanie, sam się zastanów co dla Ciebie jest ważne podczas robienia swoich prywatnych zakupów? Najniższa cena na rynku czy zaufany sprzedawca?:) Dokładnie tak samo działa sprzedaż w Internecie. Klient chce mieć pewność, że wybrał dobry produkt u dobrego sprzedawcy. W myśl tej zasady pracuj na swoje zaufanie wśród klientów w sieci i pamiętaj, aby tego nie robić samą niską ceną, ponieważ rezultatów nie będzie z tego żadnych.

22. Czy mogę zmienić wygląd mojego sklepu ?

Oczywiście, czasami wystarczy odświeżyć sam baner reklamowy na głównej stronie, aby nasz sklep zyskał nowy świeży wygląd i na nowo zachęcał do zakupu. Warto więc o to zadbać i przyciągać wizualnie swoich klientów.

23. Jakie produkty sprzedają się najlepiej w Internecie?

Niestety nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie, ponieważ z każdej kategorii możemy wyłonić tematykę produktów, która sprzedaje się najlepiej. Ich popularność będzie się też zmieniała wraz z porą roku, sezonem, okolicznościami lub świętami. Jeżeli jeszcze nie zdecydowałeś się na sprzedaż konkretnego asortymentu, to warto pobrać wyniki sprzedażowe z różnych platform i dowiedzieć się np. jakie produkty najlepiej sprzedają się na allegro – największym serwisie aukcyjnym. Rozpoczynając współpracę z nami otrzymasz całkowicie za darmo dostęp do takich raportów, a następnie będziesz mógł sam zdecydować lub z naszą pomocą w jaki biznes najlepiej wejść, aby szybko zarobić.

PYTANIA O FORMĘ WSPÓŁPRACY

24. Czy muszę mieć własną działalność gospodarczą aby otworzyć swój e-sklep ?

Nie, nie musisz mieć własnej działalności gospodarczej, aby mieć swój e-sklep w Internecie. Współpracując z nami, możesz osiągać nieograniczone dochody , które rozliczasz pod koniec roku na podstawie PIT-u 36 i załącznika ZG (dochody z zagranicy).

25. Czy mogę współpracować z firmą ec-at na modelu B2B mając już działającą firmę?

Oczywiście, że tak. Możesz z nami współpracować na podstawie umowy o współpracę i rozliczać się na zasadzie wystawienia faktury w wybranym przez Ciebie momencie na kwotę wypracowanego zysku.
26. Jakie całkowite koszty poniosę na start, gdy otworzę swój e-sklep?

To zależy od Ciebie, czy chcesz sam założyć swój sklep od podstaw za jednorazową opłatą 147 zł brutto, czy chcesz skorzystać z kompleksowego rozwiązania jakim jest gotowy sklep internetowy (pakiety cenowe do wyboru od 1997zł brutto).

27. Jakie koszty miesięczne będę musiał ponosić w związku z prowadzeniem e-sklepu?

Jeżeli wybierzesz opcję podstawową bez żadnych rozszerzeń i dodatków, to nie będą Ci naliczane żadne stałe opłaty miesięczne. Musisz uwzględnić tylko prowizję dla firmy ec-at, która przez cały czas profesjonalnie będzie obsługiwała Twój sklep.

28. Ile wynosi prowizja dla firmy ec-at.com?

Prowizja jest liczona zawsze od wygenerowanego zysku i wynosi 30%. To oznacza, że jeżeli w danym miesiącu nie masz sprzedaży, to nie zapłacisz nam żadnej opłaty.

29. Jakie podatki będę płacić w związku z dochodem, który wygeneruje mój e-sklep?

Jeżeli będziesz z nami współpracować jako osoba fizyczna, to jedyny podatek jaki płacisz to podatek dochodowy rozliczany co roku na podstawie PIT 36 i zał. ZG.
Jeżeli natomiast jesteś firmą, to masz w obowiązku rozliczyć swoje faktury z uzyskanego dochodu w danym miesiącu lub kwartale, w zależności od tego kiedy je wystawisz.

30. Jakie ponoszę ryzyko w związku z założeniem e-sklepu i podjęciem współpracy z firmą ec-at.com?

Nie masz absolutnie żadnego ryzyka finansowego rozpoczynając z nami współpracę. Twoim największym ryzykiem jest po prostu brak dochodu, czyli nic nie tracisz.

31. Czy poniosę jakieś koszty, kiedy zdecyduje się na zamknięcie mojego e-sklepu w dowolnym momencie?

Współpracę z nami możesz zakończyć w dowolnym momencie, składając wypowiedzenie umowy z zachowaniem okresu 1 miesiąca. Nie ma żadnych kar umownych za brak generowanego dochodu lub zamknięcie e-sklepu w dowolnym czasie.

Wróć do „Dropshipping”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika

cron